Cresa Nederland
Opdracht: vertaling corporate identity, campagne FD + BNR
Cresa Nederland (met zes vestigingen in Nederland) is onderdeel van de wereldwijde Cresa organisatie met 6.000 opdrachtgevers in 40 landen. Cresa behartigt de belangen van de zakelijke huurder, als adviseur en procesmanager. Deze dienstverlening heet huisvestingsoptimalisatie en reikt van strategisch plan tot turnkey oplevering. Cresa begeleidt vastgoedgebruikers bij vraagstukken omtrent huur (nieuw of heronderhandeling), koop, onderverhuur en projectmanagement.
Voor Cresa Nederland vertaalden we de nieuwe, internationale corporate identity naar lokale middelen waaronder een nieuwe website, e-mailnieuwsbrieven, leaflets, brochures en stationary. Daarnaast ontwikkelenden we een campagne met advertenties in het Financieel Dagblad en radiocommercials op BNR voor de lancering van de Cresa Nederland Podcast: een podcast-serie die dieper ingaat op alles wat de zakelijke huurder bezig houdt.
Werkzaamheden:
- Communicatieadvies
- Ontwikkeling website
- Vertaling internationale corporate identity naar lokale branding
- Mediaplan
- Ontwerp en vormgeving
- Copy
- PR